Зважаючи на сучасні загальносвітові виклики та загрози, одним із пріоритетних завдань України на сучасному етапі є захищеність життєво важливих інтересів дітей, забезпечення їх всебічного розвитку та самореалізації.
Необхідно, починаючи з дошкільного віку, навчати дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, особистої безпеки та безпеки інших людей, формувати у них навички безпечної поведінки в життєвому середовищі. Перші уроки безпеки маленький громадянин отримує у колі сім’ї та в дошкільних навчальних закладах. Здоров’я, його охорона та зміцнення, безпека дітей повинні бути життєвою стратегією, пріоритетом у роботі закладів освіти. Спільними завданнями батьків та педагогів є підготовка дітей до розв’язання складних життєвих ситуацій, навчання їх захисту себе від небезпек, а також запобігання дитячому травматизму.
Як сформувати в дітей дошкільного віку навички безпечної самостійності вдома, на вулиці та в інтернеті? Чи безпечні для дітей молодшого віку інформаційні технології? Як навчити дитину навичкам безпечної поведінки без залякувань та погроз, в ігровій формі? На ці та інші питання відповідь повинні знайти всі, кому небайдужі питання безпечної життєдіяльності найменших громадян нашої країни.
Як сформувати в дітей дошкільного віку навички безпечної самостійності вдома, на вулиці та в інтернеті? Чи безпечні для дітей молодшого віку інформаційні технології? Як навчити дитину навичкам безпечної поведінки без залякувань та погроз, в ігровій формі? На ці та інші питання відповідь повинні знайти всі, кому небайдужі питання безпечної життєдіяльності найменших громадян нашої країни.
Немає коментарів:
Дописати коментар